روزمرگی

روزمرگی را به خاطر بسپار ، تعطیلات رفتنی ست ...

روزمرگی

روزمرگی را به خاطر بسپار ، تعطیلات رفتنی ست ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۲/۰۸/۰۷
    m
آخرین نظرات
  • ۱۷ خرداد ۹۴، ۰۹:۰۹ - مریم بانو
    عالیه
نویسندگان

درخواست

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷ ق.ظ

نمیدونم ایده ی تکراری هست یا نه ، ولی همیشه از بچگی میخواستم یه سایت درست کنم که کاربرا بدون اینکه رد پایی ازشون بمونه میومند یه نفر رو با 3 کلمه توصیف میکردند .

ولی هیچ وقت نشد درست کنم .

گفتم اون که نشد ، حداقل واسه خودم این کارو بکنم .

یه فرم تو گوگل درست کردم. از طریق https://docs.google.com . شمام اگه برید درست کنید میبینید که وقتی کسی این فرم رو پر میکنه هیچ اطلاعاتی ازش ( نه ساعت ، نه روز ، نه هیچی ) ثبت نمیشه . 

اینا برا این میگم که دوستام که احتملا میترسند بفهمم کی چی گفته بگم هرچی فحش و بد و بیراه و انتقاد و ... اینا خواستید بدید من نمیتونم بفهمم کی بوده . 

خوشحال میشم این فرم رو پر کنید ، ببینم اصلا ایده ی خوبی هست یا نه .


از طریق این لینک وارد بشید ( کلیک کنید )


* گوگل داکیومنت فیلتر بود ، اگه مجبور شدم تو یه سایت دیگه درست کنم ، اگه فیلتر شکن دارید از این لینک استفاده کنید (کلیک کنید )


نامردم اگه هرچی گفتینا اینجا کپی - پیست نکنم :D

  • ۹۲/۰۶/۲۴
  • آقای مدیر

نظرات  (۱)

دیسکرایبت کردم که بری تو فضا حالشو ببری فقط بین خودمون باشه... :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی