روزمرگی

روزمرگی را به خاطر بسپار ، تعطیلات رفتنی ست ...

روزمرگی

روزمرگی را به خاطر بسپار ، تعطیلات رفتنی ست ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۲/۰۸/۰۷
    m
آخرین نظرات
  • ۱۷ خرداد ۹۴، ۰۹:۰۹ - مریم بانو
    عالیه
نویسندگان

m

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۳۶ ب.ظ
هزار و هشتصد و هفتاد و شش ساعت دیگه تا زمستون.
  • ۹۲/۰۸/۰۷
  • آقای مدیر

نظرات  (۱۱)

:D:D
بترس از 1571 ساعت و 7 دقیقه دیگه... :D
Taghsir moAlem avale dabestaname ke vaghti be un ghesmat maha residim goft injaro khodetun bekhunid :-D
خب پس تقویمم درست بوده :))
خاااااااک بر اون سرم :دی
من ماه رو 60 روز گفته بودم :دی
ایراددون به جاست :دی

فحش آزاد 
من با این طریقه محاسبه به تو و نوادگان نسل های آیندت افتخار میکنم همی :D
متاسفانه تقویم من به روز نیست ، میشه بگید بین آبان و دی چند ماه فاصله است ؟ :دی
اول آبان :دی
مبدا زمان برای این محاسبه چه تاریخیه ؟ :))
  • محسن خردمند
  • یعنی واقعا باورم نمیشد یکی بیکار تر از خودم بشینه دوباره حساب کنه :))))))))))))))))))))))))
    اشتباه نوشتم هزار و ... ، باید دو هزار و ... مینوشتم :دی

    حتی اگر از اول آبان هم در نظر بگیریم ، میشه :
    60 * 24 = 1440
    ؟؟؟

    مگه این که اول زمستون ، یک دی نباشه! :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی