روزمرگی

روزمرگی را به خاطر بسپار ، تعطیلات رفتنی ست ...

روزمرگی

روزمرگی را به خاطر بسپار ، تعطیلات رفتنی ست ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۲/۰۸/۰۷
    m
آخرین نظرات
  • ۱۷ خرداد ۹۴، ۰۹:۰۹ - مریم بانو
    عالیه
نویسندگان

مطلب شماره 17

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱ ق.ظ

هفت هشت سالم بود. از مدرسه برمی گشتم. هوا بارونی و سرد بود. خیس خیس شده بودم. دستشویی داشتم. مثل چی می لرزیدم. راه مدرسه تا خونه خیلی دور بود. وسط راه تصمیم گرفتم دستشوییما تو خودم خالی کنم. این کارو کردم. راحت شدم. حتی گرم هم شدم! زیادی سخت گرفته بودم.

کلا زیادی سخت میگیریم :) 

  • ۹۲/۱۰/۱۱
  • آقای مدیر

نظرات  (۴)

ی تست رو نگاه میکنم میبینم بلدم یا نه که در 99% مواقع نه :دی
میرم پاسخ تشریحیشا میخونم بد میرم تست بعدی ،
 ولی هیچی نمیشم در کل :دی
علوم پایه میخونی؟
میگم ی سوال؟
چ جوری باس واسه علوم پایه خوند؟ :D
  • آقای مدیر
  • هوا سرد بود برف میومد :D
    باریک الله به تو ...
    فقط یه همون بار از این کارا کردی؟ :دی
    حالا چی شد که یادی از اونوقتا و اون قضیه کردی؟ :D

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی