روزمرگی

روزمرگی را به خاطر بسپار ، تعطیلات رفتنی ست ...

روزمرگی

روزمرگی را به خاطر بسپار ، تعطیلات رفتنی ست ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۲/۰۸/۰۷
    m
آخرین نظرات
  • ۱۷ خرداد ۹۴، ۰۹:۰۹ - مریم بانو
    عالیه
نویسندگان

lypophrenia

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۴۹ ب.ظ
"بزرگترین اشتباه زندگیم اونجا بود که فکر کردم اگه کاری با بقیه نداشته باشم، بقیه هم کاری با من ندارن! " - وودی آلن 
خیلی جالبه
خیلی جالبه
مهم نیست چطور رفتار کنی 
وقتی جوری که بقیه دوست دارن رفتار نکنی میشی آدم بده 

  • ۹۲/۰۹/۲۹
  • آقای مدیر

نظرات  (۷)

  • آقای مدیر
  • @ نام : ارزشش رو نداره ;)
  • مالکوچ اوغلو بالی خان
  • خخخخخخخ
    با ذکر مثال نام ببرید
  • آقای مدیر
  • @نام : والا آدم یه چیزایی میشنوه که شاخ در میاره :|
  • آقای مدیر
  • @4 : 03 بودم . 
    والا من به نظرم تو امتحان خوب دادم ولی بعد که اومدم بیرون میگفتند استاد میرفته بالا سر بچه ها 2 3 تا لام رو بهشون میگفته که اشتباه نوشتید همه هم اولش اشتباه نوشته بودند ولی کسی چیزی به من نگفت :D
    چرا ؟؟؟؟؟؟
    کسی چیزی بهت گفته؟
    شما پاتوتونا چه طور دادین؟!
    کدوم گروه بودین؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی