روزمرگی

روزمرگی را به خاطر بسپار ، تعطیلات رفتنی ست ...

روزمرگی

روزمرگی را به خاطر بسپار ، تعطیلات رفتنی ست ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۲/۰۸/۰۷
    m
آخرین نظرات
  • ۱۷ خرداد ۹۴، ۰۹:۰۹ - مریم بانو
    عالیه
نویسندگان

تو را من چشم در راهم + می تراود مهتاب

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۲۹ ق.ظ

به یاد قدیما و دوران دبیرستان

2 تا شعر توی دبیرستان از نیما ( مهتاب + تو را من چشم در راهم ) را با صدای اغوا کننده ی شاملو و موسیقی زیبای فیلم " قصه ی پریا " ترکیب کردم ، خودم که کلی خاطراتم زنده شد ...


لینک دانلود : 

http://s1.picofile.com/file/7883942361/Mahtab_torachashm_dar_rah.mp3.html


  • ۹۲/۰۵/۱۷
  • آقای مدیر

نظرات  (۲)

ندانم :D
صرف میکنه دانلود کنم؟ :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی