روزمرگی

روزمرگی را به خاطر بسپار ، تعطیلات رفتنی ست ...

روزمرگی

روزمرگی را به خاطر بسپار ، تعطیلات رفتنی ست ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۲/۰۸/۰۷
    m
آخرین نظرات
  • ۱۷ خرداد ۹۴، ۰۹:۰۹ - مریم بانو
    عالیه
نویسندگان

پیش از این که محاسبه شوید، با خود محاسبه کنید !

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۵۶ ب.ظ

خیلی نا مرتب و بی نظمی وای بیچاره زنت !

جمله ای بود که مادرم امروز بعد از رویت اتاقم قرائت کرد . گفتم بابا الان نامرتبه دنبال یه چیزی میگشتم گفت نخیر اگه من همون قبلی ها هم نمیگفتم عمرا جمع نمیکردی .

فرمودیم اتفاقا من خیلی منظمم . عمرا ! نمی گفتی هم خودم جمع میکردم

فرمودند : !!!

گفتم : ;)

فرمودند : باشه ، تنها جایی که من بهش دسترسی ندارم و اصلنم سرم نمیشه و فقط خودت سرش میری کامپیوترته . برو خودت ببین چقدر نامرتبه .

چیزی نفرمودیم ! قانع شده بودم . تا حالا تو عمرا انقدر قانع نشده بودم . این بار رو مادرم برد !


یه نگاهی به دسکتاپم کردم :



:| 

تعداد آیکون ها روی دسکتاپم 8*17= 136 تا بود ! 

تازه دقت کردم دیدم یه سری آیکون دیگه هم اون گوشه هست که دیگه تو دسکتاپ جا نشده ، برا همین رفتم از طریق my computer توی فولدر دسکتاپم ، با این صحنه روبرو شدم : 



هزار و سیصد و چل و شیش آیکون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عدد بزرگیه !

با یه حساب سر انگشتی ( 1346 تقسیم بر 136 ) فهمیدم تقریبا 10 تا دسکتاپ دیگه من اون گوشه دارم که تو دسکتاپ جا نشده !

خواستم یکم چیزا تو دسکتاپمو بریزم تو درایو هام مرتبشون کنم مادرمو صدا بزنم بگم بیا ببین چقدر مرتبه . 

با این صحنه مواجه شدم : 


اصلا ترسیدم کامپیوترمو که خاموش کنم دیگه روشن نشه . 

این بازی رو من باخته بودم 

اومدم تا مادرم ندیده کامپوترو خاموش کنم که دیدم دکمه ی shutdown به اذن خدا نیست :دی


یاد حضرت علی افتادم که لباسش گیر کرد به در :دی

رفتیم از مادر عذر خواستیم و برگشتیم با کامپیوتر هنگ شده شروع کردیم به نقاشی کردن :



و چه شباهتی داشت :


  • ۹۲/۰۵/۱۵
  • آقای مدیر

نظرات  (۷)

خیلی ممنون از پاسخ کامل و جامعت :دیییییی
ولی مشکلی نیس
زن بستونی خوب میشی :دی
برادرم مهندسی نرم افزار میخونه خیلی مرتبه :دی
ته همه خط مشی هاشون هم به ی چیز ختم میشه
ولی هرچی هم ما کامپیوترامون اینجوری باشه مث اونایی که کامپیوتر میخونن نیس
یادم باشه یه بار از لپتاپ خواهرم عکس بگیرم ببینی :D
مامانا همشون از یه خط مشی استفاده میکنند :دی
خاک سه عالم تو سرت من حداقل دسکتاپم دیگه خوبه ولی بفیش رو پایت هستم :D
درضمن چقدر دیالوگ مامانا شبیه همه؟ :-?
اینم ترول هم دقیقا حال و هوای منو میرسونه :دی
http://s3.picofile.com/file/7881312468/283750_451637541524713_70263454_n.jpg

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی